Olinpas sitten eilen siellä Nrj in the parkissa Turkuhallissa. Oli sairaan kivaa, paitsi että oli istumapaikat. Ja kaikki bändit heitti kamaa sinne seisoville :( Yllätysesiintyjänä oli Tea Hiilloste. Se laulo ne tasan kaks laulua, jotka sillä on. Ja rakkaudenkohteenkin löysin: Traffic Islandin. Oli sairaan hyvä. Mun takana istui kaks jotain puolikännistä poikaa jotka huus koko ajan. Meinasin lyödä. Ja kun käytiin vessassa, meidän paikoille oli linnottautunut kaks Teinix-Turkulaista eikä mä ja mun kaveri uskallettu ajaa niitä pois. Joten isoveljen tyttöystävä meni huutaa niille ja ne vaan ylimielisesti tuhahteli jotain. Urgh, että mua voi ottaa jotkut päähän >:[

Elastinen oli ilman paitaa! V*tun hyvät lihakset. Mut tulee telkkarista ens viikon lauantaina klo 13.00. Neloselta. Vilkuttakaa kaikki mulle :D

Oisin ottanu kuvia ja laittanu vaikka tännekin, mut ei saanu olla salamaa, ja koska kamerani on mitä on ja käteni yhtä vakaa kuin tukkirekka ni kaikki meni sutuksi. Videoita otin pari. Ja ostin Ari-kassin :) Sekä kavereille Tea-rannekkeet (koska ne vihaa sitä XD Hahah, olenpas kiva taas :D). Eipä muuta, pitää mennä saunaan. Hyvästi.

Nyt soi: Enrique Iglesias - Do you know

~j