Musiikkimaku kertoo ihmisestä paljon. Hevarit kuuntelevät heviä ja pukeutuvat mustaan. Ihkut teinipopittajat ovat ihkuja teinipopittajia. Mulle musiikki on ollut aina tärkeää, maku on vaihdellut vuosien aikana. Pentuna listaykkösenä oli Tiktak, sen jälkeen on tullut Gimmelit ja Janet. Kelpasi mikä vaan, kunhan laulaja/bändi oli naisvoittoinen ja laulut menevää purkkajumppua. Iän lisääntyessä vaativuus on kasvanut. Skidinä haluttiin olla massaa, eli prinsessoja niinkuin kaikki muutkin (paitsi minä, olen aina ollut poikatyttö), mutta vanhetessa aletaan hakea sitä omaa juttua. Mä kuuntelen Sunrise avenueta, Mikaa, My chemical romancea, Fall out boyta, Enrique Iglesiasia, Green dayta... Ihan mielialan mukaan. Jotkut saattaisivat sylkeä mun levyjen päälle, mä tykkään niistä yli kaiken ja varjelen kuin katrasta kissanpentuja. Huomioikaa mun suosikeitten miesvalta. Jotenkin kimittävät naikkoset ei sovi mun tyyliin.

Mä oon vaan tämmönen tavis, nuori muitten nuorien keskellä. En oo mikään gootti, emo tai pissis, mä kuuntelen mikä parhaalta tuntuu ja pukeudun mikä parhaalta näyttää ja parhaiten istuu. Muuten, kommatkaa mulle kysymyksiä niin teen seuraavaan jutun vastaten niihin kysymyksiin. Jutun juuri alkaa uhkaavasti loppuilla jo tässä vaiheessa. Kaipa noita uusia myötä- ja vastoinkäymisiä sattuu sattumaan munkin elämässä.