Jaksoin nyt viimein laittaa kamerasta kuvat koneelle, joten pistän pari photoa Nrj:n konsertista. Tuohon loppuun... Opin muutes vihdoin lataamaan musiikkia Mp3selle. Tai no, mitenkäs olisin oppinut kun mun soitin on ollu vuosia jossain muualla. Toisessa ulottuvuudessa tai jotain :) Se meni samaan paikkaan kuin mun tamagotchi silloin, kun olin 7. Se vaan katos, eikä oo sen jälkeen näkyny.

Lueskelinpas tossa Demiä. Oli juttu masennuksesta. Löysin sitten kaikki merkit itsestäni. Nyt olen TODELLA pelästynyt.

Oho, oho. Mitäs mun hiuksillekin on tapahtunut? Nehän on... Suorat? Ihmeellistä. Ensimmäinen kerta vuosiin. Eikä nytkään ihan suorat. Mut yleensä ne on ihme kiharaiset. Mutta, nyt hiiviskelen kaverille, kaupan kautta. Kokista kiitos :)

Nyt soi: Fall out boy - This ain't a scene, it's an arms race

943437.jpg

Kivasti oli porukkaa.

943439.jpg

Antti Tuisku ja oudot miimikkotanssijat. Mistäköhän perseestä toikin ajatus on tullut?

943441.jpg

Elastinen. Tuli hämyjä kuvia kun salamaa ei saanu käyttää :'(